ماجرای صندلی های فشرده و پاسخ ایران ایر به انتقاد مشتری
چندی پیش یک مسافر پرواز تهران – مشهدِ ایرانایر در نامهای سرگشاده به مدیرعامل این شرکت هواپیمایی، ضمن اشاره به ضرورت توجه به حقوق مسافران در پرواز، تاکید کرد: برخی کوتاهیها که حقوق مسافران را نقض میکند، نه تقصیر تحریم است، نه فرسودگی ناوگان. داستان از اینجا شروع شد که صندلیهای تنگ و فشرده، صدای زیاد موتور هواپیما و خرابی برخی صندلیها صدای مسافران پرواز را درآورد و در نهایت یکی از آنها در غالب نامهای سرگشاده که آن را در اختیار ایسنا قرار داد، گلایههای جدی خود را مطرح کرد. حالا پاسخ مسئولان ایرانایر در این رابطه را ببینید و بشنوید.